سلام خدمت کاربران سايت ميهن وردپرس ، در اين پست مطلبي براي شما آماده کرديم که به نظر کم اهميت است ولي در واقع از اهميت زيادي برخوردار است. اهميت بروز رساني سايت در بهبود سئو چقدر است؟

آنچه در اين مقاله مي‌خوانيد

سئو چيست؟

سئو مخفف کلمه Search Engine Optimization است. با استفاده از سئو مي‌توانيد سايت خود را در رديف‌هاي بالاي جستجوي کاربران قرار دهيد درواقع هرچه رتبه شما در گوگل بالاتر باشد تعداد کاربراني که از سايت شما بازديد مي‌کنند بيشتر است که اين نکته بسيار مهم مي‌باشد و مي‌تواند درفروش محصولات شما بسيار تأثيرگذار باشد. اين کار کاملاً به عهده خود است و خود مي‌توانيد تعيين کنيد که رتبه بالاتري در گوگل داشته باشيد. شما با انتشار مطالب و محتواي مفيد در سايتتان مي‌توانيد کاربرانتان را تشويق کنيد که مطالب و لينک سايت شما را به اشتراک بگذارندسئو چيست؟

اين کار همچنين سبب مي‌شود سايت شما ترافيک ورودي بيشتري داشته باشد. اين خود هستيد که تعيين مي‌کنيد روزي هزاران بازديدکننده داشته باشيد يا اينکه با اقدامي نابجا سايت خود را محدود کرده و درنهايت باعث ديده نشدن سايت خود شويد.

با پيشرفت فناوري سايت‌هاي اينترنتي از اهميت و جايگاه ويژه‌اي برخوردار شدند. افراد بيشتر امور خود را از طريق اينترنت انجام مي‌دهدند و درواقع از اينترنت هم به‌عنوان وسيله‌اي جهت خريد کالا و هم اطلاع‌رساني استفاده مي‌شود.

اهميت بروز رساني سايت در سئو

شما بايد بتوانيد با استفاده از محتواي جديد و بروزرساني شده سايت خود را جز رتبه‌هاي بالا قرار داده و سئو سايت خود را بالا ببريد. همچنين اين امر سبب مي‌شود که عملکرد سايت شما بهبود پيدا کند. شما بايد همواره از اطلاعات بروز آگاه باشيد و آن‌ها را طبق آخرين تغييرات خود در سايت خود قرار دهيد. ساخت سايت به‌تنهايي کافي نيست درواقع پشتيباني از سايت از اهميتي بسيار بالاتر از ساخت آن برخوردار است. سعي کنيد همواره سايتي پويا داشته باشيد و در آن از مطالب جذاب و مفيد با توجه به نياز روز جامعه استفاده کنيد. در نظر داشته باشيد که در بروزرساني سايت خود به سبک موردپسند کاربر و سليقه آن حتماً توجه کنيد و آن را در درجه اول اهميت قرار دهيد. به طراحي و رنگ‌ها و تصاوير توجه ويژه‌اي داشته باشيد و آن‌ها را يکنواخت به حال خود رها نکنيد.

درواقع شما بايد اين را هميشه در نظر داشته باشيد که همان‌طور که ساختن يک سايت مهم است نگهداري و حفظ سايت در درجه بالاتري از اهميت قرار مي‌گيرد چراکه اگر به سايت خود و به‌روزرساني آن اهميت ندهيد‌ و محتواي باکيفيت در آن قرار ندهيد ساخت آن بي‌فايده است.

اهميت بروز رساني سايت در سئو بسيار زياد است. وظيفه اين بروز رساني و بهبود عملکرد سايت و درنتيجه بالا بردن رتبه سايتتان در موتورهاي جستجوگر بر عهده شما به‌عنوان مدير سايت است. همچنين اگر شما بتوانيد در ساعت مشخصي سايت خود را به‌روزرساني کنيد و محتواي مفيد در سايت خود قرار دهيد رتبه سايت خود را ارتقا مي‌دهيد. هرچقدر که محتوا غني‌تر و باکيفيت‌تر باشد رتبه شما بالاتر مي‌رود. همواره اين را در نظر داشته باشيد که کپي کردن از سايت‌هاي ديگر رتبه شما را پايين مي‌آورد.

بروزرساني نرم‌افزار و محتواي سايت

شما مي‌توانيد با استفاده از سيستم‌هاي مديريت محتوا سايت بسازيد و بدون هيچ نگراني آن را مديريت و مرتباً به‌روزرساني کنيد. اين سيستم‌ها کار شما را بسيار راحت‌تر کرده و ديگر نيازي به کدنويسي براي ايجاد سايت نداريد.

بروزرساني نرم‌افزار سايت شما به‌عنوان يکي از ستون‌هاي مهم در سايت شما به‌ شمار مي‌رود. تمام محتواي توليدشده توسط شما به‌وسيله نرم‌افزار شما به کاربران ارائه مي‌گردد. بايد با در نظر گرفتن تمام جوانب سايت به برطرف کردن نواقص و ضعف‌هاي آن پرداخته و محتواي موجود در سايت را بهبود دهيد. اين کار شما هيچ‌وقت به‌پايان نمي‌رسد شما بايد هميشه و در همه حال سايت خود را دائما بروز رساني کنيد.

يکي ديگر از انواع بروزرساني، بروزرساني محتوا و مطالب سايت شما است. اين محتواي سايت شما است که باعث جذب کاربران و افزايش بازيد سايت شما مي‌شود. پس محتوا در سايت از اهميت ويژه‌اي برخوردار است و بايد به آن بسيار توجه شود، محتواي خوب باعث مي‌شود شما بتوانيد به تبليغ بهتر محصولات خود نيز بپردازيد و فروش خود را افزايش دهيد.

موارد کاربردي در بروزرساني سايت

شما بايد به‌عنوان مدير سايت به بررسي سايت پرداخته و از اهميت کلمات کليدي غافل نشويد چون موتورهاي جستجو به‌طور خودکار کلمات کليدي کاربران را جسنجو مي‌کنند. پس سعي کنيد اين کلمات را شناخته و از آن‌ها در محتواي خود به‌کار بگيريد.

در نظر داشته باشيد که تنها به‌روزرساني متن کافي نيست و بايد عکس‌ها، ويدئوها و… را نيز به‌روزرساني کنيد و از عکس و ويدئوهاي جديد استفاده کنيد توجه داشته باشيد که تصاوير و ويدئوها کاملاً مناسب و مطابق سايت و محتواي آن باشند به‌طوري‌که بازديدکنندگان را مجذوب خود کنند، همچنين محتوا کاملاً واضح و روشن باشد و از هرگونه ابهام جلوگيري کنيد. نياز کاربران سايت بسيار مهم است و بايد توجه ويژه‌اي به آن شود، در نظر بگيريد که با توجه به درخواست کاربران مطالب جديد و بروز در اختيارشان قرار دهيد. بنابراين شما بايد با تحقيق اطلاعات کافي در اين زمينه داشته باشيد.

محتواي جديد و بروزرساني شده به شما کمک مي‌کند که کاربران بيشتري را به خود جذب کنيد و اگر شما مطالب جديد را مرتب در سايت خود قرار ندهيد کاربران خود را از دست مي‌دهيد و ترافيک داده شما کم مي‌شود درواقع وقتي شما دائما مطالب مفيد در سايت قرار دهيد به کاربران خود اين حس را القا مي‌کنيد که توجه ويژه‌اي به آن‌ها و نيازشان داريد.

چرا بايد سايت‌مان را بروز کنيم؟

در دنياي اينترنت هرروز خبري تازه و مطلبي تازه ساخته مي‌شود وب‌سايتي موفق است که بتواند اولين نفري باشد که اين مطلب را در سايت خود قرار دهد. مديران وب‌سايت‌ها نظم خاصي در بروز کردن سايتشان ندارند و هر وقت که دوست داشته باشند سايت خود را بروز مي‌کنند. در مقابل بعضي از سايت‌ها هستند که در يک روز ده تا دوازده مطلب در سايت خود قرار داده و تا يک ماه هيچ خبري از مطلب جديد در سايت آن‌ها نيست.

امروزه دنياي رقابت است و در حال حاضر با رواج کسب‌وکار اينترنتي وب‌سايت‌ها در حال رقابت باهم هستند، هرچه سايتي بروزتر و مطالب جديدتر داشته باشد و به کاربران خود انتشار دهد از ديگر وب‌سايت‌ها سبقت‌گرفته و موفق‌تر است. همچنين اگر سايت خود را به‌صورت منظم بين يک بازه زماني خاصي بروز کنيد روبات‌هاي گوگل مي‌فهمند که مطالب سايت شما را بين اين بازه‌ي زماني خاص ثبت کنند و بالعکس اگر شما سايت خود را هر وقت که دوست داشتيد آپديت کنيد ربات‌هاي گوگل به‌صورت هفتگي مطالب سايت شما را ثبت مي‌کنند و از ديگر رقباي خود عقب مي‌افتيد. به خاطر داشته باشيد که منظم بودن در بروز رساني سايت باعث مي‌شود که گوگل مطالب شما را سريع‌تر ايندکس کند.

نتيجه گيري کلي:

شما مي توانيد مابقي نکات سئو را در دوره جامع سايت برتر مشاهده بفرماييد.

اميدواريم اين مقاله در زمينه درک اهميت بروز رساني سايت در سئو به شما کمک کرده باشد.

منبع : mihanwp

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *