روزنامه امروز فوق رقابتی است و حواشی آن برای بسیاری از جوامع بسیار کم است. توانایی شما برای موفقیت به دو چیز بستگی دارد: میزان تیراژی که دارید و تعداد تبلیغ کنندگانی که مایل به همکاری با شما هستند. این ایده‌های بازاریابی ثابت شده به هر روزنامه‌ای کمک می‌کند تا حضور قوی‌تری در جامعه خود ایجاد کند، درآمد ایجاد کند و پایه‌ای برای آینده‌ای پایدار ایجاد کند.

همه چیز با توانایی شما در ارائه محتوای مفید شروع می شود. امروزه اطلاعات از ده‌ها منبع می‌آید و مردم تا حدی غرق شده‌اند. می‌توانید با کاوش عمیق‌تر در داستان‌های انتقادی خود را متمایز کنید، جزئیات دقیقی را که برای خوانندگانتان اهمیت دارد، در عین حال تمرکز بر علایق محلی که مردم را در ارتباط نگه می‌دارند، متمایز کنید. اگر روزنامه شما شبکه ای برای جامعه شما باشد، می توانید این ایده های اضافی را پیاده سازی کنید.

ایده های بزرگ بازاریابی روزنامه که کار می کنند

۱. از فضای خود استفاده کنید

شما فضای اضافی زیادی برای محتوا و تبلیغات دارید که بدون شک کمتر از آن استفاده می شود. اگر پرسنل حمل و نقل شما از کیسه استفاده می کنند، این فرصت را دارید که یک کمپین بازاریابی چریکی را به دیگران ارائه دهید. فضای رک، صفحه اول، درج‌های خاص، و حتی نمونه‌های افزودنی، همگی می‌توانند بخشی از فروش برای به حداکثر رساندن فضای شما باشند.

۲. وب سایت خود را تعاملی کنید

داشتن یک وب سایت با کیفیت که به جامعه شما امکان شبکه و تعامل را می دهد، به کسب درآمد بیشتر از تبلیغات برای شما کمک می کند. همچنین مکانی را در اختیار شما قرار می‌دهد که شما و تبلیغ‌کنندگانتان می‌توانید به روندهای جامعه برای برنامه‌ریزی محتوا و تلاش‌های بازاریابی آینده نگاه کنید. برخی از وب سایت ها از یک مدل اشتراک استفاده می کنند که ممکن است درآمدی به همراه داشته باشد، اما بیشتر روزنامه ها از ارزش بازاریابی سود بیشتری می برند.

۳. بازبینی هنرمندان محلی

تلاش کنید هنرمندان و نویسندگان محلی را بشناسید و آثار آنها را مرور کنید. همه دوست دارند چاپ شوند و همه خانواده و دوستانشان کاغذهایی را می خرند که عزیزشان در آن ظاهر می شود. همچنین ممکن است متوجه شوید که برخی از نقل‌قول‌های نقد شما می‌توانند برای تلاش‌های بازاریابی خودشان استفاده شوند و این فقط به سطح نفوذ محلی شما می‌افزاید.

۴. پیشنهاد مقالات سفارشی

به جای فروش بلوک های فضای تبلیغاتی، سعی کنید مقالات کامل سفارش داده شده را بفروشید تا محتوا دریافت کنید و خریدار تبلیغات دریافت کند. مثل این است که یک ستون مهمان داشته باشید، اما به جای پرداخت هزینه به یک ستون نویس، برای فضا پول می گیرید. این را می توان به هر زمینه ای تعمیم داد، از جمله داستان های عروسی، داستان های جشن پایان زندگی طولانی، یا فقط قطعه ای در مورد یک هنرمند محلی که خواهان قرار گرفتن در معرض بیشتر است.

۵. معامله روزانه

شما نمی توانید تخفیف های عمیقی برای اشتراک روزنامه های طولانی ارائه دهید، اما معاملات دیگری وجود دارد که می توانید با تخفیف خوب به جامعه خود ارائه دهید. فضای تبلیغاتی حاشیه مکان خوبی برای شروع است، یا می‌توانید به کسی این فرصت را بدهید که برای یک روز ستون‌نویس/خبرنگار شود، یا شاید عکاس کارکنان شود.

۶. اجرای یک مسابقه

تنها چیزی که بهتر از دیدن کار خود به صورت چاپی است این است که بتوانید به خاطر آن کار چیزی را به صورت رایگان برنده شوید. مسابقاتی که شامل نویسندگی و عکاسی می شوند، برای روزنامه مناسب هستند. می‌توانید مسابقات ماهانه برای بچه‌های زیبا، نورپردازی عالی کریسمس، یا بهترین مقاله درباره سیاست‌های محلی اجرا کنید. حتی ممکن است بتوانید برای جوایز بهتر ورودی های پولی داشته باشید یا می توانید برای محصولات با تبلیغ کنندگان خود کار کنید.

۷. روزنامه اول دیجیتال بودن

روزنامه ها در این عصر دیجیتال با مشکل مواجه هستند زیرا مردم به جای اطلاعات بعدی، اکنون به دنبال اطلاعات هستند. اولین رسانه دیجیتال با وب سایت خود باشید و اخبار فوری را در صورت وقوع منتشر کنید. افراد را وادار کنید تا برای فیدهای RSS شما ثبت نام کنند تا به روز رسانی های محلی را دریافت کنند و آنها را به صورت رایگان ارائه دهند. از رسانه های چاپی واقعی خود برای پیگیری داستان های شکسته با گزارش های عمیق استفاده کنید. بنابراین اغلب روزنامه ها این کار را برعکس انجام می دهند و اغلب به همین دلیل است که روزنامه ها شکست می خورند.

۸. پیشنهاد معاملات مستقیم برای کالا

آیا با درآمد محصولات خود مشکل دارید؟ به لطف پردازنده‌های کارت اعتباری دیجیتال مانند Square یا حتی PayPal، می‌توانید تراکنش‌های مستقیمی را برای کالاهایی که مردم می‌خواهند ارائه دهید. با کاهش درآمد، باید کاری متفاوت انجام دهید. با شراکت یا حتی راه اندازی یک کسب و کار ثانویه که با کسب و کار فعلی شما هماهنگ است، تجارت کنید، مانند یک فروشگاه صرفه جویی که محموله هایی را ارائه می دهد که در آگهی های طبقه بندی شده شما تبلیغ می شوند.

۹. ارائه گزینه های جستجوی محلی

وب سایت های روزنامه اغلب یکی از اولین نگاه هایی است که افراد خارج از جامعه به آن می پردازند. همچنین مکان بسیار خوبی برای یافتن مشاغل محلی است که به روشی ساده تر از جستجوی جستجوگر گوگل با هدف جغرافیایی جستجو می شوند. می‌توان کوپن‌ها را ارائه کرد، داستان‌های خبری آرشیو شده را می‌توان یافت، و فهرست‌های محلی شما ممکن است در موتورهای جستجو نیز رتبه بالایی کسب کنند!

۱۰. ایجاد تقویم

تقویم‌های چاپی برای سال‌ها جزء اصلی روزنامه‌ها بوده‌اند، اما در مورد تقویم‌های دیجیتالی که به‌طور خاص برای نیازهای فردی طراحی شده‌اند، چطور؟ شما به رویدادهای اجتماعی، کنسرت های آینده، اولین نمایش فیلم های منحصر به فرد و بسیاری چیزهای جالب دیگر دسترسی دارید. این حضور در تقویم دیجیتال نه تنها به برنامه ریزی افراد کمک می کند، بلکه با تراکنش های مستقیم می توانید دسترسی سریع به رویدادها را ارائه دهید و از فروش کمیسیون دریافت کنید.

۱۱. استفاده متفاوت از رسانه های اجتماعی

به جای اینکه خود را در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید، سعی کنید مشاغل محلی را تبلیغ کنید تا بتوانید به یک مرکز شبکه تبدیل شوید. این همچنین به شما این شانس را می‌دهد که تبلیغات بهتری را به مشاغل محلی ارائه دهید زیرا پست‌های شما می‌توانند به صورت فردی هدفمند شوند، در فیدهای خبری محلی نشان داده شوند و در زمانی که مردم نسبت به ارزشی که تبلیغ‌کنندگان شما می‌توانند ارائه کنند حساس‌تر هستند مورد توجه قرار گیرند.

۱۲. داشتن یک اپلیکیشن موبایل خوب

به مشتریان خود اجازه دهید با داشتن یک اپلیکیشن موبایل مفید تبلیغات مخصوص خود را بسازند که به آنها اجازه می دهد تبلیغات خود را بر اساس مشخصات شما طراحی کنند. این برنامه مکان دیگری است که می توان تبلیغات را در آن فروخت و می توان آن را برای هشدارهای خبری یا حتی شبکه وبلاگ نویسی محلی شما ساختار داد. شما در زمان زیادی صرفه جویی خواهید کرد، صاحبان مشاغل احساس خلاقیت خواهند کرد و منبع بازاریابی جدیدی خواهید داشت.

منبع : ivsi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *