سئواسمارت بهینه سازی قالب را به بهترین شکل و با کمترین هزینه برای شما انجام خواهد داد، به وسیله این روش دیگر نیاز به تعویض قالب نداشته و به راحتی می توانید قالب کنونی سایت خود را از نظر سئو بهینه نمایید. بهینه بودن قالب، پایه سئو است و به زبان ساده سئو کردن یک قالب که از نظر اصول اولیه برنامه نویسی بهینه نباشد کاری کاملآ بیهوده می باشد. در ادامه به توضیح اشتباهات وهمچنین راه حل های مشکلات قالب می پردازیم.

بهینه سازی قالب

بهینه سازی قالب:

بهینه سازی قالب یکی از بخش های مهم سئو داخلی می باشد. معمولا طراحان سایت در زمان طراحی سایت به اصول و استانداردهای سئو توجه کافی نمی کنند، به همین جهت سایت هایی که این افراد طراحی می کنند حتی با انجام تمامی موارد سئو رتبه خوبی در گوگل کسب نمی کند. شما با استفاده از بهینه سازی قالب می توانید این مشکل را رفع نمایید. اگر شما دارای سایتی هستید که از نظر قالب بهینه نیست مجبور به تعویض قالب آن می شوید که هم بسیار هزینه بر بوده و امکان ایجاد تاثیرات منفی بر محتوای سایتتان را دارد. آژانس سئو اسمارت خدمات بهینه سازی قالب وب سایت را برای شما در نظر گرفته تا با هزینه کم سایتی بهینه داشته باشید. بهینه سازی قالب به زمانی گفته می شود که با کمترین کدها بیشترین و درست ترین محتوا برای کاربران و موتورهای جستجو به نمایش در آید. بهینه سازی قالب شامل: بهینه سازی سرعت، بهینه سازی برای موتورهای جستجو، بهینه سازی حجم، بهینه سازی کدهای قالب و … می باشند.

زمانی که شما به دنبال موضوعی در موتورهای جستجوگر گوگل سرچ می کنید، بعضی وب سایت ها که دارای رتبه بالاتری می باشند در لینک های اول مشاهده می شود. هدف از ایجاد وب سایت جلب بیشتر مخاطبان اینترنتی می باشد، بنابراین سایت هایی با حجم زیاد و سرعت پایین قدرت جلب مخاطب زیادی را ندارند زیرا کاربران متفاوت با سرعت اینترنت های متفاوت شاید نتوانند آنها را مشاهده نمایند.

مهمترین اشتباهی که طراحان یک قالب سایت می توانند انجام دهند طراحی به روشی است که صفحات مختلف سایت برای رباتهای گوگل قابل دسترسی نمی باشد، طراحی سایت باید با یک معماری مناسب از لینک های داخل سایت و همچنین منو ها و تگ های اصولی موجب شوند رباتهای گوگل به راحتی میان سایت گردش کرده و تمامی صفحات را ایندکس نمایند.

سئو هر سایت شامل سه بخش کلی است:

سئو تکنیکال: مربوط به معماری و نحوه برنامه نویسی و قالب سایت است.

سئو محتوایی: محتوا و مطالب سایت را دربر می گیرد.

سئو خارجی: در رابته با بک لینک و کارهایی که در خارج از سایت صورت می گیرد.

بهینه نمودن قالب جزئی از سئو تکنیکال می باشد.

شاخص های بهینه سازی قالب عبارتند از: افزایش سرعت لود ، کاهش حجم صفحات ، درست کردن ساختار قالب ، سازگاری با همه ی مرورگرها ، ریسپانسیو و… می توان اشاره کرد.

اشتباه بعدی که برنامه نویسان اغلب انجام می دهند استفاده از دستورات css در داخل صفحه و به صورت Inline است که این گزینه در سئو مضر می باشد.

در نهایت چند نکته برای بهینه سازی قالب که باید به آن توجه نمود:

استفاده مناسب از لینک های فوتر

استفاده از فایل های robots

طراحی سایت به روشی که کاربران به راحتی در صفحات آن گردش کنند و

موارد دیگری نیز در بهینه سازی قالب اهمیت بالایی دارد که سئو اسمارت همه آنها را برای شما استاندارد کرده و قالبی بهینه را به شما ارائه خواهد داد، شرکت سئواسمارت از متدهای بروز برای بهینه سازی قالب استفاده می کند. برای راهنمایی بیشترمی توانید با شماره های موجود در صفحه با کارشناسان گروه ما تماس گرفته و در خصوص بهینه سازی قالب سئو، مشکلات سایتتان مشاوره رایگان بگیرید. همچنین می توانید وارد صفحه آنالیز رایگان سئو سایت ما شده و فرم موجود را پر نمایید تا کارشناسان ما قالب سایت شما را به صورت رایگان از نظر سئو بررسی و گزارش آن را برای شما ارسال نمایند تا از کمی و کاستی های سایت اطلاع داشته باشید و سعی در رفع آنها داشته باشید.

منبع : seosmart.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *