توزیع نسخه های نمونه در روزهای ابتدایی انتشار روزنامه کمک بزرگی به تبلیغ کسب و کار شما خواهد کرد.

انتخاب یک نام جذاب برای روزنامه شما یک مرحله بسیار مهم است زیرا تبلیغ روزنامه شما باید تا حد امکان هزینه شود و همچنین آن را از بقیه متمایز کند.

توزیع کنندگان محلی روزنامه در مناطق مختلف کمک بزرگی خواهند کرد. در اسرع وقت با آنها همکاری کنید تا تجارت روزنامه خود را سریعتر تبلیغ کنید.

در اسرع وقت در فهرست های کسب و کار ثبت نام کنید زیرا فهرست های تجاری یکی از قدرتمندترین ابزارها در ترویج هر کسب و کاری هستند.

با این حال، ارزش ها همه چیز برای اداره یک کسب و کار نیستند. همچنین باید از تاکتیک های درست پیروی کنید تا مشتریان بیشتری را با خود درگیر کنید. ایده های بازاریابی ثابت شده زیر می توانند مطمئناً به شما در هدف خود کمک کنند.

در اینجا چند ایده بازاریابی اثبات شده برای کسب و کار روزنامه آورده شده است که به شما کمک می کند آگاهی از کسب و کار خود را افزایش دهید و فروش را نیز افزایش دهید.

یک لوگو و شعار جذاب ایجاد کنید

لوگو و شعار دو چیز ضروری برای هر کسب و کاری هستند. آنها بیشتر چشم نواز هستند و پیام طولانی را به شیوه ای ساده تر منتقل می کنند. شما می توانید یک طراحی لوگوی انحصاری ساده و در عین حال دستوری ایجاد کنید.

شعار باید در مورد افکار کسب و کار روزنامه شما صحبت کند. این می تواند چیزی شبیه به این باشد: “با حفظ ارتباط با روزنامه XYZ دیدگاه خود را نسبت به جهان تغییر دهید”.

بروشورهای Introduce Nicely

بروشورها ابزارهای تبلیغاتی خوبی هستند که روند بازاریابی را تسریع می کنند. آنها به شما امکان می دهند اطلاعات دقیقی در مورد نوع کسب و کار خود و همچنین خدمات آن به اشتراک بگذارید. شما می توانید بروشورهای خود را بین مشتریان توزیع کنید که همچنین به آنها چیزی می دهد تا به خانه برگردند.

در بروشورها می توانید دیدگاه روزنامه خود، مشارکت آن در تغییر جامعه، پیشینه تاریخی و … را به وضوح بیان کنید.

ساخت یک وب سایت قابل اعتماد

راه اندازی وب سایت قابل اعتماد به کسب و کار شما فرصتی درخشان می دهد تا در کادر جستجوی محلی در اینترنت ظاهر شود. شما می توانید جزئیات کامل، لوگو، شعار، اطلاعات تماس، اعضای تحریریه، تیم و غیره را در صفحه اصلی وب ذکر کنید.

از گرافیک جالب می توان برای دادن ابعاد و زندگی کاملاً جدیدی به آن استفاده کرد. هر روز به روز رسانی های مربوطه را انجام دهید تا مشتریان را با مقدار کافی اخبار تغذیه کنید.

یک وبلاگ با کیفیت خوب راه اندازی کنید

یک وبلاگ کسب و کار روزنامه بیش از آن چیزی که حتی تصورش را بکنید بازدید خواهد داشت. این به این دلیل است که مردم می‌خواهند به آن پلتفرم‌های فکری برسند که خبرهای خوب و محکمی را به وفور به همراه دارند.

علاوه بر انتشار اخبار در وبلاگ خود، می توانید پست های وبلاگ در مورد رویدادهایی که در داخل آژانس روزنامه شما رخ داده است، مصاحبه های اخیر خود با شخصیت های مشهور، نحوه پیشی گرفتن از سایر مشاغل روزنامه و غیره اضافه کنید.

یک صفحه فیس بوک را به روزنامه خود اختصاص دهید

یک صفحه فیس بوک که به طور جدی به تجارت روزنامه شما اختصاص داده شده است، می تواند از مرز یک میلیون دنبال کننده عبور کند. شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوای جذابی را در صفحه اضافه می کنید که به آرامی توجه همه را جلب می کند. همچنین می‌توانید از برخی نویسندگان بخواهید که برای صفحه کسب‌وکار شما بنویسند یا از فالوورهای خود بخواهید رویکرد کسب و کار روزنامه‌ای شما را به طور گسترده دنبال کنند.

به عرصه توییتر بپیوندید

توییتر و توییت های آن به بخشی از زندگی روزمره تبدیل شده اند. مردم توییت های خود را برای اعلام هر ایده کوچکی که به ذهنشان می رسد ارسال می کنند. اشتراک‌گذاری، ریتوییت‌ها، نظرات و لایک‌ها کل منطقه توییت جدیدی را که به صورت آنلاین ارسال می‌شود، پوشش می‌دهد. این تضمین می کند که هزاران هزار فالوور دارید که ناامیدانه منتظر به روز رسانی های جدید شما هستند.

از مسیر فیس بوک نگه دارید

فیس بوک به پرتال شماره یک آنلاین برای نخبگان Reader تبدیل شده است. جمعیت برجسته ای که این پلتفرم را به نفع خود راه اندازی می کنند. می توانید برای کسب و کار روزنامه خود حسابی بسازید که شانس شما را برای ایجاد ارتباطات ضروری چند برابر کند. بنابراین، این سایت راهی خوب برای شروع عالی و جذب خوانندگان بیشتر است.

ویدئوهای کسب و کار روزنامه خود را به اشتراک بگذارید

شما می توانید یک کانال یوتیوب را راه اندازی کنید که کاملاً شامل ویدیوهای مرتبط با تجارت روزنامه شما باشد. شما می توانید در فیلم ها محیط شاد شرکت روزنامه خود، تعداد خریدارانی که با گذشت زمان افزایش یافته اند، روند مدیریت روزنامه و … را نشان دهید. .

به عنوان مهمان بخشی از یک برنامه رادیویی باشید

برگزارکنندگان برنامه های رادیویی اغلب از مهمانان معتبر در زمان نمایش خود دعوت می کنند. شما نیز می توانید با دانش خود میهمان محترم شوید و به سوالات افرادی که به رادیو گوش می دهند پاسخ دهید. از سازمان دهندگان بخواهید که در فواصل زمانی تبلیغات چند خطی در مورد کسب و کار روزنامه شما صحبت کنند.

یک نامه فروش بنویسید و آن را از طریق ایمیل ارسال کنید

شما می توانید یک نامه فروش شگفت انگیز بسازید و آن را از طریق ایمیل ارسال کنید. در مجموع، با حداقل احتمال خطا، دریافت کننده را با جزئیات در مورد تجارت روزنامه شما مطلع می کند. همچنین باید نکات کلیدی را در نظر داشته باشید که می تواند به شما در افزایش پاسخ به نامه فروش کمک کند.

در یک گروه شبکه شرکت کنید

یک گروه شبکه محلی به شما مسیر ایجاد پیوندهای جدید با اعضای محلی جامعه تجاری شما را نشان می دهد. شما می توانید با آنها تعامل داشته باشید و آنها را با تحولات اخیر خود در زمینه رسانه های مکتوب و چگونگی کسب و کار روزنامه خود در تغییر این حوزه آشنا کنید.

برنده جوایز تجاری

دنیای رسانه های مکتوب چندین مراسم جوایز برگزار می کند که جوایز شایسته ای را به افراد شایسته اهدا می کند. شما می توانید خود را برای جوایز نامزد کنید و در صورت برنده شدن یک جایزه درخشان از برتری، کسب و کار روزنامه شما به محبوبیتی دست خواهد یافت که از آسمان ها دور است.

در هنگام برنامه ریزی استراتژی بازاریابی ذهن باز داشته باشید

گاهی اوقات برنامه بازاریابی فعلی شما نیاز به تغییر دارد. در چنین مواقعی، باید به اصل ذهن باز احترام بگذارید. شما باید در مورد نکات مهمی که در لیست برنامه ریزی خود قرار داده اید کاملاً واضح باشید. آن را با ایده های گران قیمت یا خیلی قدیمی پر نکنید. در عوض، روش های مدرن و سریعتر را برای تبلیغات یک کسب و کار انتخاب کنید.

با روزنامه ها چیز دیگری بدهید

روزنامه ها تنها اقلام فروش برای تجارت روزنامه شما نیستند. در روزهای خاصی از هفته مانند یکشنبه یا پنجشنبه، می توانید مجلات کوچک یا روزنامه های اضافی را برای ایجاد آگاهی در بین مشتریان توزیع کنید. و آنها قطعاً این ایده “اضافی” را دوست خواهند داشت.

چگونه فروش روزنامه خود را افزایش دهید

یکی از پربارترین راه‌ها برای افزایش فروش کسب‌وکار روزنامه‌تان، ارتباط با تعداد زیادی از مردم است و این کار را می‌توان با استفاده درست از بسترهای رسانه‌های اجتماعی انجام داد.

قیمت روزنامه ای که منتشر می کنید یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده میزان فروش است. پس قبل از تعیین قیمت روزنامه ها، یک مطالعه جامع از بازار در مورد قیمت روزنامه های دیگر انجام دهید.

مشتریان زمانی که تخفیف و پیشنهاد دریافت می کنند به سمت خرید روزنامه شما جذب می شوند. بنابراین مطمئن شوید که آنها به طور مکرر تخفیف دریافت می کنند.

نظرات مشتریان فعلی شما باعث می شود که در چشم مشتریان هدف جدید قابل اعتمادتر باشید. این در نهایت فروش را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

در اینجا چند سؤال متداول مهم در مورد شرکت روزنامه برای دریافت جزئیات بیشتر در مورد آن وجود دارد

چگونه جایگاه مناسبی را در تجارت روزنامه انتخاب کنیم؟

برای موفقیت کسب و کار روزنامه شما، انتخاب جایگاه مناسب بسیار مهم است. طاقچه یک گوشه یا بخش کلی کسب و کار است که شما به آن رسیدگی می کنید. شما می توانید در مورد مسائل مختلف، برنامه ها، علل و مشکلات، محصولات و خدمات بنویسید.با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که روزنامه شما باید قابل اعتماد باشد، و چیزی که شما به آن اهمیت می دهید تا به یک عنصر اصلی در فرهنگ شما تبدیل شود. در انتخاب “تاقصه” خود شما باید مکان های زیادی را در نظر بگیرید مانند جمعیت شناسی، قدرت خود، محیط سیاسی و بسیاری موارد دیگر.

آیا برای موفقیت کسب و کار روزنامه خود باید در روزنامه منطقه ای یا ملی تبلیغ کنید؟

خیر، چه شما یک خرده فروش محلی باشید یا به ویژه ارائه دهنده خدمات. آگهی‌های روزنامه‌های منطقه‌ای و ملی بسیار گران هستند و بازده سرمایه‌گذاری مناسبی را برای اکثر تبلیغ‌کنندگان محلی ارائه نمی‌کنند.علاوه بر دسترسی بیشتر به تبلیغات، روزنامه های محلی اغلب رویکرد متمرکزتری برای تبلیغات ارائه می دهند. زمانی که صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، احتمال اینکه مشتریان شما بتوانند اخبار و مجلات اجتماعی شما را بخوانند بیشتر است.

آیا به هر حال در تجارت شما برای مذاکره وجود دارد؟

در واقع، درست است. روزنامه ها یا روزنامه های کوچکتر بدون لبه خواننده بزرگ معمولاً فضایی را ارائه می دهند. بهترین انتخاب شما شراکت با خریدار رسانه است. چنین طرفدارانی در طول سال ها با مدیران فروش ارتباط برقرار کرده اند و بسیار بیشتر از شما مایل به سازش هستند. علاوه بر این، آنها همچنین می توانند تخفیف های بهتری دریافت کنند زیرا سفارشات انبوه را برای چندین مشتری به طور همزمان امکان پذیر می کنند.

در کجای روزنامه قرار است آگهی خود را درج کنید؟

این واقعاً مربوط به چیزی است که شما ارائه می دهید. در بخش‌های دیگر سند، اکثر مشتریان انتظار دارند انواع دیگر کالاها یا خدمات ارائه شده باشد. شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که در مقابل مخاطبان هدف خود قرار دارید.

اگر هدف شما مادران جوان هستند، احتمالاً درج مستقل شما یا یک تبلیغ خانوادگی در زمینه های هنری و سرگرمی یا ورزش بیش از هر چیز دیگری منطقی اس

منبع : ivsi.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *